Asics Firenze Marathon. 27.11.2016


Asa cum s-au obisnuit toti cei care ca ma cunosc...la intrebarea "cind urmatorul maraton?" am fost foarte rezervata in a oferi detalii despre urmatoarea destinatie. 

Dupa maratonul din Bucuresti am simtit o durere in spatele genunchiului sting (genunchi, care imi provoaca durere din Iulie) dar urmind citeva proceduri care consider eu au dat roade si pentru ca inregistrarea era deja facuta cu mult timp inainte...raminea doar sa ma refac si sa alerg inca un maraton. 

Spre NEnorocul meu dupa pen-ultimul antrenament am simtit o durere la laba piciorului drept - se trezise o trauma mai veche (cind aveam 4 ani mi-a cazut o bucata de fier peste picior si aveam zdrobita laba piciorului) care imi provoca durere de fiecare data cind calcam.

Ultima data acum 6 ani am resimtit aceeasi durere si zona se umflase cit un pumn si devenise ca o vinataie iar timp de 1 saptamina n-am calcat pe picior) ..de data asta am pus comprese si am sarit peste un antrenament..cred ca asta m-a ajutat ;) dar era prea devreme sa ma bucur pentru ca la ultimul long-run antrenament timpul se racise iar eu am decis sa "experimentez" daca pot alerga fara hidratare la 2℃ - 23km. Mare greseala! Am simtit o durere la spate pe care o luasem drept un disconfort de la frig. Ma rog aveam si febra. Rinichii mei mi-au raspuns imediat ca "au niste pietricele" si ca fara antibiotice nu mergem la maraton. Fix cu 3 zile pina la maraton am finisat tratamentul :) 

In capul meu deja alergasem pe celelalte trasee facute din Octombrie 2015 pina in Octombrie 2016 si nu am putut face mare comparatie la timpul personal a traseului 42km. Nici sa renunt nu am vrut. Ma-a-a-a-mă cind ma gindesc cit de putin inseamna sau poate cit de mult, acest segment...segment atit de drag mie :)) 


Vreau ca fiecare maraton alergat sa il celebrez. Asta cel putin am facut pina acum. 7 maratoane. Diferite. Speciale. Speciale in felul lor. Nu am putut compara viteza pentru a observa "evolutia" mea :))) dar am avut placerea sa descopar cu fiecare kilometru reactia organismului. Pe sosea am facut 3 maratoane si jumatate :)) (jumatatea o pun de la maratonul DHL :P ). 



La acest maraton am obtinut cel mai bun timp. 4ore21min. Mi-am dorit 4:15..


si am ramas cu dorinta asta pe viitor. Dar sunt convinsa ca si acest timp o sa il depasesc ..ca maratoane o sa mai fie ;) in poza nu se vede bine dar am incercat sa fac cumva sa se vada banda pe care era indicat timpul pentru fiecare distanta 5km, 10km.....40km si 42.2km si timpul final obtinut de 4:21(in certificat a ramas 4:23).



Florenta este orasul isorie si muzeu sub cerul liber. Nu se repeta nici un segment si atmosfera este una incredibila..bine, nu am fost la cel din Beijing sau New York :) dar diferenta pe care o fac vizeaza publicul, voluntarii si organizarea in sine. "Forza ragazze!" a fost urlat de cei de pe margina drumului )))


 si m-am mirat sa vad voluntarii (pensionari...imi asum sa ii numesc asa pe cei care clar au trecut de virsta de 50 ani dar care erau acolo pentru a oferi tot de ce are nevoie un participant la cursa). Mai erau din astea care au venit ca personal pace-makeri pentru cineva care e cu dizabilitati in carucior si ceilalti cu baloane..exact ca pentru toti noi cei care alergam pe picioarele proprii. Au sensibilizat, cred eu, pe fiecare, prin asta..remintindu-ne inca o data despre faptul ca trebuie sa ne bucuram de fiecare zi care ne este data si pentru posibilitatea de a ne putea misca. 


Imi place nespus de mult chestia asta cu band-uri plasate pe traseu la distante diferite...alergind segmentul prin parc am auzit orchestra cintind imnul Italiei, la un alt colt muzical in boxe se auzea Metallica :)) si tot asa pina la Finis. Formidabil! Recomand acest oras pentru maraton celor care vor sa mai faca pe sosea maraton si celor carora le place sa o faca pe turistul alergator :) Nu ar fi fost atit de frumos traseul si orasul pentru mine daca nu as fi avut timp sa il cutreier cu citeva zile inainte. 



Apa sarata si piinea cu nutella pe la puncte de alimentare/hidratare :) - nota 10... etiopieni si multi alti straini/turisti/alergatori...foarte multi au alergat pentru prima data distanta de 42km. Eva a fost si ea una dintre cei care au pus la incercare neuronul si s-a deplasat cap-coada finisind cu bine si alaturindu-se cu succes in rindul maratonistior ;) Pe linga asta, eu, am fost persoana pentru care EXCLUSIV s-a pregatit dejunul in fiecare dimineata!!..baieti, ati intirziat, beneficiaza de acest Noroc deja un barbat ;)...:P


Am inclus in traseul turistic si Turnul Pisa. Minune, nu alta! Sa ajungeti aici neaparat!


Toti care ajung acolo pretind ca tin turnul...care e in cadere de o mie de ani :))))

Nu mai stiu daca revin la un alt maraton in Firenze sau pur si simplu pentru o bucata de pizza sau lasagna de-o gustosenie Dumnezeiasca, dar o sa ramina pentru mine unul dintre cele mai memorabile orase. 

Pozele au devenit prea banale pentru a descrie maratonul si calatoria, asa ca am montat un clip... (pina cind nu am inteles cum fac ca sa cinte 2-3 melodii, si pe fundal se aude o singura melodie, care de altfel e preferata mea la moment cinta de 2 ori :))

...updatat si de data asta :))))

https://www.youtube.com/watch?v=eud4YEM8egM&t=170s






P.S. Si inca citeva poze:





 


  


Comments

Popular Posts